Silvia Mihalachi – AMIRALII POEZIEI DE DRAGOSTE,MIHAELA CD și TRANDAFIR SIMPETRU -Dialog peste ocean

DIALOG PESTE OCEAN  de MIHAELA CD & TRANDAFIR SIMPETRU

AMIRALII POEZIEI DE DRAGOSTE MIHAELA CD și TRANDAFIR SIMPETRU

Silvia Mihalachi

cronica – DIALOG PESTE OCEAN

Cântecul a doi mateloți la prora poeziei, unde fiecare își fredona: iubirea, trăirile, neliniștile, s-a transformat într-un ,, DIALOG PESTE OCEAN,,.Pentru plăcerea de a citi poezie am luat  o ,,  coală albă cu poeme scrise pe a mării zări,, Mihaela CD și vrând să aud,, foșnetul vântului, în scoica lăsată în umbra timpului,,  Trandafir Sîmpetru am deschis cartea cadou pe care am primit-o de la acești doi amirali ai poeziei contemporane. ,, Dialog peste ocean,, această ,, Carte vie,,  cum este numită de Prof. Victor Manole,  mi-a dăruit etalarea prin fiecare  vers , poezie,  a bogăției de talent și a inteligenței din abundență a semnatarilor unui,, dialog,, de la suflet la suflet, de la cuvânt la cuvânt…Cei doi care au plăsmuit volumul de versuri, unicat prin dialog, au  parte de o simbioză alimentată cu fiecare poezie în parte. Am citit cartea  mai întâi ca pe un manual,  format din adevărate tezaure de talent, trăiri interioare, lacrimi de fericire plecată și revenită,  elemente specifice unei iubiri care va fi conjugată la trecut, prezent și viitor. Apoi, am recitit poezie cu poezie ca pe versetele bibliei păstrând dialogul dintre cei doi ,, apostoli,,…La începutul lecturii, care pare a fi o croazieră peste ocean, ai tendința să crezi că parcursul va avea valuri liniștite și că țărmul iubirii nu-i prea departe… Cu fiecare poezie, cu fiecare vers-nestemat, percepi imensitatea  ,, oceanului iubirii,,, a cărui frumuseți, riscuri, bogății,deznădejdi, nu vor fi epuizate, dar nici îndeajuns explorate.

Rog, recomand iubitorilor de poezie contemporană să se îmbarce pe ambarcațiunea de lux ,, DIALOG PESTE OCEAN,, condusă de AMIRALII POEZIEI DE DRAGOSTE, AUTORI MIHAELA CD și TRANDAFIR SĂMPETRU, .După terminarea lecturii le vor mulțumi autorilor,  cum o fac  și eu acum și cred că veți spune și dvs   ,,De-a fost păcat iubitul, mărire cui la scos/ El a făcut păcatul atâta de frumos..,,P. Cerna

Silvia Mihalachi

MAI CITESTE:

Despre cartea Dialog peste ocean

Sublimii marinari ai poeziei de dragoste -Recenzie- Dialog peste Ocean

despre Dialog Peste Ocean… recenzie *prof Victor Manole

Despre cartile autoarei Mihaela CD

Dialog Peste Ocean FORMAT TIPATIT(softcover)

Cartea Dialog peste ocean a autoarilor Mihaela CD si Trandafir Simpetru vine sa confirme inca o data universalitatea dialogului literar dincolo de orice distante geografice.Cele 200 pagini va vor purta pe valurile lirice inspumate ale eternei teme: iubirea! Comanda acum cartea DIALOG PESTE OCEAN fiecare carte este insotita de un semn de carte din partea autoarilor